Basisteksten

Stef Tijtgat

Nolf, Els, & Van Den Daele, Kathleen. (2012). Bruggenbouwers: Werken aan toegankelijkheid. Brussel: Brusselse Welzijns- en gezondheidsraad - BWR.

Amber Lecour

Vanhee, J-P.H. (2017). Jeugdhulp als interventie en als opbouw: de jeugdzorg voorbij. Een ‘integrale’ jeugdhulp is een idealistische jeugdhulp. Brussel: Uitgeverij Politeia

Ellora Safi

P. Sels, E. Goubin, D. Meulemans & L. Sannen (2008). Het sociaal huis. Werken aan een toegankelijke dienst- en hulpverlening. Brussel: Uitgeverij Politeia nv.

Lisa Schauvliege

Enter, (2011). Toegankelijkheid van woonzorgcentra een inspiratiebundel voor het werken aan een toegankelijke woon- en zorgomgeving, toegankelijkheid en dementiespecifieke aanbevelingen. Geraadpleegd via https://eu00.userservices.exlibrisgroup.com/view/delivery/32KUL_VLP/1220511420001494

Mathieu Laurier

Enter. (2011). onderzoek naar integrale toegankelijkheid van de infsrastructuur binnen de jeugdsector: eindrapport. Hasselt: Enter.

Henri Van Daele

J.H. Verdonschot (2014). De toegankelijkheid van het recht. Justitiële Verkenningen, 40, 77-93.

Nour Ali
Coussée, F., Neyrinck, B., van de Vijver, W., & Crivit, R. (2012). Van aanbod naar leefwereld: leren van Jeugdopbouwwerk. In F. Coussée & L. Bradt (Eds.), Jeugdwerk en sociale uitsluiting : handvatten voor emanciperend jeugdbeleid (pp. 195–208). Leuven: Acco.

Luna Ampe
Wierdsma, A., Mies, G. & Kamperman, A. (2013). Worden etnische verschillen in de toegankelijkheid en het gebruik van de jeugd-GGz minder?. Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen,91, 422-428.

Benedicte Doucet
Vanden Bussche, J (2018). Wijszijn rolstoelgebruikers, toegankelijkheid wellnesscentra [bachelorproef]. Kortrijk: KATHO IPSOC. Geraadpleegd via depot.lias.be

Kimberley Vanbiervliet
Broos, N., Goudriaan A. E., Leeen, J., Pattij, T., & Schmaal, L. (2013). Tijdschrift voor psychiatrie. In N. Broos, A.E. Goudriaan J. Leeen, T. Pattij & L. Schmaal, (red), Impulsregulatie en verslaving: een translationeel onderzoek (pp.823-831).